Про мене


Вульвач Тамара Миколаївна


Девіз життя : "Вітру не буде, треба гребти руками!"

Методична проблема : Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом впровадження кейс-технології на уроках правознавства  


Посада : вчитель історії та правознавства.
Освіта: вища .
Стаж загальний: 30 років;
Педагогічний : 26 років;
За спеціальністю : 10 років.

Мої нагороди: Почесна грамота Міністерства освіти і науки України № 122465; 
Почесна грамота управління освіти Чернігівської облдержадміністрації м. Чернігів 2000 рік;
Почесна грамота Козелецької районної державної адміністрації та Козелецької районної ради 2007 рік
З доосвіду роботи вчителя історії та правознавства Козелецької гімназії № 1 Вульвач Тамари Миколаївни

                                  ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ 

                                           ВУЛЬВАЧ Т.М.


Мої вчителі були професійними і мудрими, а головне чуйними і добрими людьми - тому стали для мене взірцем, прикладом для наслідування на довгі роки . Про те, що обрала професію вчителя ніколи не шкодувала, адже навчаючи інших стаєш досконалішим сам.
У 1991 році закінчила Олександрійське педагогічне училище ім.. В. Сухомлинського, а в 1999 р. Чернігівський педагогічний університет ім.. Т. Шевченка за фахом «історія». Працюю вчителем історії та правознавства Козелецької гімназії №1 з 2002 року, педагогічний стаж роботи 26 років.
За наслідками атестації 2010 року присвоєна перша кваліфікаційна категорія, звання «старший вчитель».
Проблема над якою працюю: «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії та правознавства шляхом використання інноваційних технологій».
Вся моя педагогічна діяльність націлена на формування творчої активної особистості. З цією метою використовую диференційоване навчання, інтерактивні методи роботи. Вчитель повинен не лише давати учням необхідні знання, а й навчити ними користуватися в повсякденному житті, щоб учні могли здобути цікаву професію, мати добру роботу, бути матеріально забезпеченими і жити у вільній демократичній державі. Тому навчаю критично оцінювати дійсність, обстоювати свої погляди і прислухатися до чужих аргументів, знаходити порозуміння з людьми. Тобто зростати справжніми громадянами.
Вважаю учня суб`єктом навчальної діяльності, а вчитель, виконуючи роль організатора, консультанта, забезпечує педсупровід діяльності учня стимулює його самостійність, розвиток рефлексії, активність. Не визнаю учительського зазнайства і зверхності у спілкуванні з учнями. Ділюся власним досвідом роботи і власними дидактичними матеріалами з колегами, беручи участь у роботі методоб`єднань, семінарів, проводжу відкриті уроки. Зацікавленість у роботі, небайдужість та наполегливість, щира любов до дітей, професіоналізм допомагають досягти поставленої мети і бути прикладом для вихованців.


Моє громадське доручення - голова профкому!

Наш дружній колектив у Київському національному театрі опери і балету.




Колектив гімназії у 2014 році


Ми захищаємо права вчителів біля ВР 23.12.2014 р.



 На мітингу біля ВРУ влітку 2016. Нас багато, толку мало...

 Прекрасний вінницький фонтан! Але повітря забруднене запахами з фабрики "Рошен".(червень 2016р.)


30.08.2016р.- перше у новому н.р. засідання оновленого профкому. У серпні обличчя вчителів ще випромінюють радість і світло літа, щоденна педагогічна діяльність ще не встигла накласти на них свою тяжку руку. Приємно бачити колег після відпустки щасливими та здоровими!





               Наша гімназія у вересні 2016р відзначила своє 20-ти річчя і 105 річницю заснування навчального закладу. Віват гімназія !!!


                                      Мій кабінет історії якому 10 років. Він так добре вже вивчив історію, що може здати ЗНО.

Останній березневий сніг!


Веселится и ликует весь народ!

1 коментар:

  1. Ви чудовий голова профкому. Активна, ініціативна енергійна. Дякуємо за роботу

    ВідповістиВидалити