Вульвач Тамара Миколаївна
Девіз життя : "Вітру не буде, треба гребти руками!"
Методична проблема : Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом впровадження кейс-технології на уроках правознавства
Посада : вчитель історії та правознавства.
Освіта: вища .
Стаж загальний: 30 років;
Педагогічний : 26 років;
За спеціальністю : 10 років.
Мої нагороди: Почесна грамота Міністерства освіти і науки України № 122465;
Почесна грамота управління освіти Чернігівської облдержадміністрації м. Чернігів 2000 рік;
Почесна грамота Козелецької районної державної адміністрації та Козелецької районної ради 2007 рік
З доосвіду роботи вчителя історії та правознавства Козелецької гімназії № 1 Вульвач Тамари Миколаївни
ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ
ВУЛЬВАЧ Т.М.
Мої вчителі були професійними і
мудрими, а головне чуйними і добрими людьми - тому стали для мене взірцем, прикладом для наслідування на
довгі роки . Про те, що
обрала професію вчителя ніколи не шкодувала, адже навчаючи інших стаєш
досконалішим сам.
У 1991 році закінчила Олександрійське
педагогічне училище ім.. В. Сухомлинського, а в 1999 р. Чернігівський
педагогічний університет ім.. Т. Шевченка за фахом «історія». Працюю вчителем
історії та правознавства Козелецької гімназії №1 з 2002 року, педагогічний стаж
роботи 26 років.
За наслідками атестації 2010 року
присвоєна перша кваліфікаційна категорія, звання «старший вчитель».
Проблема над якою працюю:
«Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії та правознавства
шляхом використання інноваційних технологій».
Вся моя
педагогічна діяльність націлена на формування творчої активної особистості. З
цією метою використовую диференційоване навчання, інтерактивні методи роботи. Вчитель повинен не лише давати учням
необхідні знання, а й навчити ними користуватися в повсякденному житті, щоб
учні могли здобути цікаву професію, мати добру роботу, бути матеріально
забезпеченими і жити у вільній демократичній державі. Тому навчаю критично
оцінювати дійсність, обстоювати свої погляди і прислухатися до чужих
аргументів, знаходити порозуміння з людьми. Тобто зростати справжніми
громадянами.
Вважаю учня суб`єктом навчальної
діяльності, а вчитель, виконуючи роль організатора, консультанта, забезпечує
педсупровід діяльності учня стимулює його самостійність, розвиток рефлексії,
активність. Не визнаю
учительського зазнайства і зверхності у спілкуванні з учнями. Ділюся власним
досвідом роботи і власними дидактичними матеріалами з колегами, беручи участь у
роботі методоб`єднань, семінарів, проводжу відкриті уроки. Зацікавленість у
роботі, небайдужість та наполегливість, щира любов до дітей, професіоналізм
допомагають досягти поставленої мети і бути прикладом для вихованців.
Моє громадське доручення - голова профкому!
Наш дружній колектив у Київському національному театрі опери і балету. |
Колектив гімназії у 2014 році |
Ви чудовий голова профкому. Активна, ініціативна енергійна. Дякуємо за роботу
ВідповістиВидалити